אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

כיום, כ-90% מהגולשים באינטרנט משתמשים במנוע חיפוש כדי למצוא מידע אודות שירותים ומוצרים אותם הם מחפשים.
רוב הגולשים אינם עוברים לעמוד תוצאות הבא אלא בד"כ מקליקים על התוצאות שנמצאות בעמוד הראשון.
לכן חשוב שהאתר שלך יופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש על מנת שהגולשים ימצאו אותך.
באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization), נשפר את ביצועי האתר בעמוד תוצאות החיפוש.
ישנם הרבה מאד פרמטרים שמנועי החיפוש לוקחים בחשבון על מנת למקם את האתרים בעמוד תוצאות החיפוש אך אם צריך למנות את 3 הגורמים העיקריים הם יהיו:
1. תוכן רלוונטי של האתר – ככל שתוכן האתר יהיה ממוקד יותר לאותן מילות מפתח שהגולש מחפש כך יגדל הסיכוי שהאתר יופיע במיקום גבוה במנוע החיפוש.
2. מערך הקישורים אל האתר – ככל שיפנו יותר קישורים איכותיים ורלונטיים אל האתר שלנו, כך הוא ידורג במקום גבוה יותר. אפשר לחשוב על כל קישור המפנה לאתר שלנו כאל "קול", וככל שיהיו לאתר יותר קולות כך הוא ידורג גבוהה יותר
3.בניה נכונה ונגישה של אתר האינטרנט – כדי לא לעשות חיים קשים למנועי החיפוש ועל מנת לאפשר להם "לזחול" ולקרוא את תוכן האתר בצורה הטובה ביותר יש לבנות את האתר כך שיהיה נגיש וברור למנועי החיפוש. שימוש בתגיות של Title, תגיות כותרת – H1, תגיות alt ועוד.
אופטימיזציה ותאימות בוודאי תשפר את הביצועים של האתר במנועי החיפוש אך גם תשפר את תצוגת האתר וביצועי האתר בדפדפנים נוספים ובפלטרפומות נוספות (כדומת מכשירים ניידים)

התהליך אותו נבצע על מנת לשפר את ביצועי האתר במנועי החיפוש:
1. חקר שוק והכרת המתחרים
2. ניתוח והבנת מילות המפתח
3.מיקוד תוכן האתר למילות המפתח
4.ביצוע אופטימיזציה והתאמת קוד האתר
5.לינקים נכנסים לאתר

סגור לתגובות.