המדריך למתחיל – עמוד גוגל עסקי – Google My Business

  • 45% מסך כל החיפושים בגוגל הם חיפושים מקומיים.
  • 93% מסך כל החיפושים המקומיים בגוגל מציגים את את עמודי הפרופיל העסקי של גוגל לפני תוצאות החיפוש האורגניות.
  • 68% מהגולשים יוצרים קשר עם עסקים מדף תוצאות החיפוש מבלי בכלל לבקר באתר העסק!

הנתונים מתוך אתרי Hubspot, STAT Analytics, Search Engine Land

אלו נתונים מהפכניים, וזו רק חלק מהתמונה הגדולה. העסק שלך צריך עמוד עסקי בגוגל, איך עושים זאת? קיראו כאן:

גוגל לעסקים - Google My Business - הושק בשנת 2004 תחת השם "גוגל מקומי". לאורך השנים החליף שמות מ- גוגל מקומי, ל-גוגל מפות, ל-גוגל מקומות ל-גוגל + ועכשיו לגוגל לעסקים, או באנגלית - Google My Business. מכיוון שגוגל לעסקים מוטמע כל כך עמוק במערכות החיפוש של גוגל, גוגל מפות וגם מערכת הפרסום של גוגל (Adwords), הוא עכשיו אחד מהשירותים העוצמתיים ביותר ובעלי הערך הגבוה ביותר לבעלי עסקים.

איך מתחילים עם גוגל לעסקים

גשו לכתובת: https://business.google.com/ וכמו עם הרבה שרותים של גוגל לחצו על הרשמה. במסכים הבאים תתבקשו למלא פרטים אודות העסק, שם, שעות פעילות, כתובות, פרטי קשר וכדומה.

יצירת הפרופיל העסקי בגוגל עסקים

במידה וגוגל עדיין לא מכיר בעסק שלכם, בשלב זה תיצרו את הפרופיל העסקי. הכניסו את פרטי העסק בטופס שיוצג לכם.

לגוגל יש פרמטר הנקרא NAP שהוא Name, Address, Phone. חשוב מאד שהפרטים האלו יהיו זהים לפרטים שנמצאים באתר שלכם.

מספר טיפים לגבי שם, כתובת וטלפון:

שם - הכניסו את השם כפי שמופיע באתר שלכם וכפי שתרצו שיזהו אתכם ברשת
כתובת - הכניסו קודם את שם הרחוב ולאחר מכן אם מדובר במספר יחידה או משרד במידה ומדובר בבניין משרדים. תוכלו תמיד לערוך ולשנות במידה ותעלה בקשה מצד גוגל.
טלפון - הכניסו מספר טלפון (אחד או כמה) כפי שהם מופיעים בעמוד יצירת קשר באתר שלכם.

לטעון שהעסק הוא שלכם

הגלויה עם הקוד הסודי שתישלח אליכם בדואר

גוגל צריך לוודא שהעסק עליו מילאתם את הפרטים הוא באמת שלכם. לאחר שמילאתם את הפרטים עברו לשלב בו אתם מבקשים ליידע את גוגל שהעסק הוא שלכם - Claim your business. עושים זאת באמצעות בקשה לשליחת גלויה שתגיע אליכם תוך 5-7 ימים עם קוד סודי. הגלויה תישלח לכתובת העסק שהכנסתם בפרטי העסק. לאחר שתקלו את הגלויה עם הקוד הסודי, הכניסו את הקוד במקום המיועד לכך בעמוד העסקי בגוגל ואז גוגל יאשר שאכן העסק הוא שלכם. אז, תהיה לכם גישה לשלל תכונות נוספות על מנת לשכלל, לשפר ולגרום לכך שהעמוד העסקי שלכם בגוגל יהיה נכס אמיתי עבור העסק שלכם. עוד על כך בפוסט המסביר מהו גוגל לעסקים.

למידע נוסף אודות היתרונות של העמוד העסקי שלכם בגוגל, קיראו כאן

הפרופיל העסקי של העסק שלך בגוגל - בעדיפות גבוהה

כבעלים של עסק קטן או בינוני, חשוב מאד להשקיע את הזמן והמאמץ ליצירת פרופיל עסקי בגוגל. לא כדאי לספספ את ההזדמנות הזו על מנת לשפר את החשיפה שלכם בגוגל והשרות הזה של גוגל הוא בחינם!

גוגל משפר כל הזמן את השרות ומוסיף פיצ'רים חדשים ומועילים לעסקים. האפשרות האחרונה שנוספה היא "פוסטים" - העלאת תוכן אל הפרופיל ואשר ייצור אינטראקציה גבוהה יותר בין הגולשים לגולשים ולקוחות פוטנציאליים. הציגו להם שרותים, מוצרים, מבצעים או ארועים מיוחדים שיש לכם בעסק.

גוגל לעסקים הוא כלי מדהים שצובר יותר פופולאריות בקרב עסקים ומאפשר לך כבעל עסק להעלות את החשיפה של העסק שלך במנוע החיפוש של גוגל. הכלי הזה הפך לסטנדרט בתעשיה ומאפשר לך לקדם את העסק שלך בצורה מהירה ולגרום לתנועה גדולה יותר של גולשים ומתעניינים אליך לעסק. לא כדאי לחכות, צור את הפרופיל העסקי שלך עוד היום!

צריכים עזרה עם יצירת הפרופיל העסקי שלכם בגוגל? צרו עימי קשר

פורסם בקטגוריה הודעות אחרונות מהבלוג. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.