תוכנית עבודה לקורונה

הקורונה משנה את העולם, משנה את האופן בו אנחנו חיים ומנהלים את העסק שלנו.
רציתי להביא לידיעתכם מספר דברים שתוכלו לעשות על מנת להיות פרו-אקטיביים ולעזור ללקוחות שלכם.

מה לעשות:

  1. אל תיכנסו להדממה, צרו קשר עם הלקוחות שלכם, שאלו שאלות והציעו להם עזרה
  2. עדכנו את שעות הפעילות שלכם (במידה והשתנה) בגוגל העסקי שלכם
  3. הוסיפו פוסט קצר לגוגל העסקי שלכם המסביר ללקוחות שלכם מה אתם עושים בזמן הזה
  4. צרו פוסט באתר שלכם אודות המצב ואיך אתם מתמודדים איתו
  5. שלחו מייל ללקוחות על מנת שידעו למה לצפות
  6. עדכנו את עמוד "צור קשר" באתר שלכם עם מידע אודות המצב, גם אם השירות שלכם נשאר כמו שהוא ציינו זאת.

שאלות שכדאי לענות עליהן:

  1. האם אתם עדיין פעילים
  2. אילו שינויים אתם מבצעים בעסק בגלל המצב
  3. האם הלקוחות שלכם צריכים להיערך או לבצע דברים בצורה אחרת עכשיו?
  4. האם יש עיכוב או ביטול בשירות אותו אתם מספקים?
  5. האם יש שרות או מוצר אותו אתם מציעים און-ליין?
  6. האם אתם מציעים הקלה בתשלום או דחייה בתשלום על מנת להקל על לקוחות המתקשים עם התשלום?

הרעיון המרכזי כאן בפעולות האלו היא להתאים את רמת הציפיות וההבנה של הלקוחות שלכם. המשיכו להיות מחוברים ושדרו יציבות בתקופה הלחוצה וחסרת הוודאות הזו.

האם אני יכול לעזור?

אשמח לשוחח איתך במידה ועולות שאלות לגבי על אחת מהנקודות שציינתי למעלה. נוכל לקיים שיחת טלפון או וידאו צ'אט. עזרה בעריכת האתר, שאלות וטיפים לגבי המדיה החברתית, שליחת הודעות ומיילים ללקוחות ועוד.

אשמח לעזור ולסייע בכל שאלה העולה אצלכם בהקשרים הר"מ. צרו עימי קשר ואשמח לשוחח איתך.
שימרו על עצמכם ושימרו מרחק (בשיחת ועידה אנחנו שומרים על מרחק של 2 מטר :-) )

פורסם בקטגוריה הודעות אחרונות מהבלוג. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.